ZOEK UW VAKANTIE

Wat voor een vakantie zoekt u?
Waar wil je naar toe in Canada?

Wanneer wilt u gaan?

Budget
U bent hier : Startpagina | Klanten Reacties

Klanten Reacties

• Klanten Reacties

Hallo Roderick.! Na weer een aantal maanden camping even de meededeling dat we heel erg genoten hebben van onze canadareis van 5 mei. Met 250 foto`s en 4 uur film wat nu eindelijk pas klaar is, wilden we je dit graag even laten weten. Mocht er in de toekomst nog eens zo`n reis te te doen zijn, horen we dit graag, hebben deze eerste keer weinig van Canada gezien, en houden ons aanbevolen. Zijn ook blij van te voren bij je langs geweest te zijn, zodat je weet met wie je van doen hebt, en Jan heel professioneel met de camper weet om te gaan, en de service van Fraserway perfect vindt, en het personeel helemaal super is.
Nogmaals dank en graag tot een volgend keer,
Hartelijke groeten,
Jan en Nel Raaymakers

Beste mensen van Go Canada,

Allereerst willen wij jullie nogmaals bedanken voor het vele geregel na de problemen met de as wolk. Door jullie toedoen is het allemaal prima in orde gekomen en genieten wij nu van een prachtige campertocht van Vancouver naar Halifax. Op dit moment zitten we bij Thunder Bay. Op 8 mei waren wij in Winnipeg en daar wilden wij in een markthal een flesje wijn kopen. Vanuit de winkel werd ons in het Nederlands toegeroepen dat we daar best konden kopen. Toen we opkeken bleken we oog in oog met Roderick te staan. Bijgaand de foto als bewijs. Dat is toch echt een toevalstreffer.

Nogmaals onze dank
Joke en Jos Kamer
Marja en Hans van DrunenDag Roderick,

Intussen zijn wij weer terug van onze reis naar Canada.
Wij willen je laten weten dat de reis  goed is verlopen, de stoelen waren keurig gereserveerd en in Calgary stond een bijna nieuwe Mazda 3 voor ons klaar.
We hebben enorm genoten van dit grote land met alle afwisselende landschappen.
Ook is het ons goed bevallen om onderweg onderdak te zoeken, we hebben van alles gehad: hotel, motel, bed & breakfast.
Een Whale watching tour hebben we gemaakt bij Telegraph Cove in het noorden van Vancouver Island, net buiten de haven zagen we al de eerste orka's.
Bij Port Alberni hebben we de zalmtrek gezien, maar helaas beren hebben we niet al te veel gezien.
We hebben veel gehad aan de kaart en je goede tips.
Hierbij stuur ik ook een paar foto's mee,

Met hartelijke groeten,
Betty Midden

Dag Vivian,

Wij hebben een geweldige vakantie in Canada gehad. Bedankt voor jullie service, ook de ontvangst en afhandeling bij Canadream was uitstekend!

Vriendelijke groeten,

Peter Plantinga

Hallo Roderick en Vivian,

Wij zijn vrijdag teruggekomen van onze vakantie Canada.
Alles is gelukkig voorspoedig verlopen en wij hebben genoten! We hadden een prachtige camper.
Veel gezien: walvissen, zwarte beren, diverse musea en prachtige parken en natuur.
Bedankt voor het regelen en wie weet tot ziens!

Groeten van Heleen en fam. van Beurden

Beste mevrouw Vivian de Graaff-Terlingen,

Bij deze wil ik u mijn complimenten maken over uw organisatie inzake het verzorgen van onze camper terugbrengactie reis in Canada van 11 september tot 2 oktober 2010.

Alles was perfect geregeld en kwam uit zoals voorgesteld en beloofd. Prijs-kwaliteit verhouding was uitstekend. Wel was in Vancouver raadzamer om in een airport-hotel te verblijven om de volgende dag (zondag) door Canadream te worden opgehaald. Wij hebben op zondag op verzoek van de organisatie onze camper al opgehaald. Men kan dan zelf bepalen om alsnog 1 dag Vancouver te bezoeken op ieder gewenst moment. Verder waren de campers niet het allernieuwste, dus waren er wel wat overkomenlijke gebreken. Gelukkig waren wij met 2 campers en konden onze ervaringen uitwisselen. Het lampje in de cabine bleef tijdens het rijden constant branden, waterpomp maakte geluid op ongewenste momenten, WC-deur niet meer open te krijgen etc.. Deze onvolkomenheden hebben wij aan Canadream doorgegeven.

Uw reis-suggesties kwamen uitstekend van pas. Mogelijk kunt u ook adressen van de voorgestelde campings bijleveren. Verder is het raadzaam vooraf al de mogelijkheid van het huren van een navigatie-systeem, mobiele telefoon, campingstoelen etc. aan te geven en daarin te bemiddelen. De uitleg en verzorging door Canadream was uitstekend. Informatief, veel informatie gelijktijdig en deskundig. Er waren voldoende handdoeken, theedoeken, beddegoed etc. bijgeleverd. De handleiding-boek van de camper kan wat worden uitgebreid met meer details zoals werking radio/CD speler, werking van de Hault, start-procedure etc.. De stoelen en banken van de camper waren van slechte kwaliteit. Te zacht en doorgezeten. U heeft mijn toestemming om mijn ervaring op uw website onder reacties te publiceren.
Tot slot, wij hebben genoten van deze prachtige reis en zullen dat eenieder aanbevelen. Helaas hebben wij wel erg veel regen gehad.

Groet, F.J.M. Spoek uit Delft

Mevrouw De Graaff,

Wij hebben een bijzondere mooie reis gehad in Canada.
Alles  door u was goed verzorgd

Voordien had ik nog nooit van uw organisatie gehoord, maar uw service en organisatie was uitstekend. ik ben zeker voornemens nogmaals met uw organisatie te gaan reizen
Ga zo door.

Nog een prettige dag,
Johan en Ineke van den Berg

Die hebben op aanraden van ons ( in feite van jou dus) ook de Cowboy Trail geredenJe had ons aangeraden bij Ronda & Bob langs te gaan en hen de groeten te doen van jou.

Zagen we in jouw brochure, dat de Campground nog gesloten was en pas na Long May open zou gaan.

We hebben hen gebeld en ondanks dat ze “closed” waren, waren we meer dan welkom.

Omdat wij er toch waren met de familie Peels zijn ze een dag na onze aankomst toch Open gegaan.

Inderdaad hele lieve aardige mensen, ze hebben zelfs een aparte badkamer voor Frederik in orde gemaakt.

Om toch iets terug te doen, heeft Maarten een Ned. Elftal voetbalshirt met een zelf geschreven tekst aan Ronda, Bob & Melissa overhandigd.

Ze waren er zo trots op, dat ze hem in gaan lijsten en een plaats gaan geven in The Office.

Leiden Hallo Roderick,

Onze vakantiereis naar Canada was grandioos. Wat hebben we genoten!!

Als basis zijn we uitgegaan van de route "Rocky to Rainforest Calgary - Vancouver" van GoCanada.In goed overleg hebben we hierin onze speciale wensen verwerkt, waardoor het toch een maatwerkreis is geworden.
Mede door de vooraf toegestuurde informatie hebben we ons goed kunnen voorbereiden en was de voorpret al groot. We konden altijd met onze vragen bij jou (of een van de medewerkers van GoCanada) terecht en het enthousiasme
waarmee de info gegeven werd straalde ervan af. Super team bij GoCanada!!

We hebben gevlogen met Air Transat, een auto gehuurd van Hertz en verbleven in prima hotels, die goed gesitueerd waren. De weergoden zaten ons mee, want we hebben gedurende de drie weken maar een paar uurtjes regen gehad op één dag en alle andere
dagen was het tussen de 20 en 27 graden. Prima weer om van de geweldig mooie natuur te genieten.

We verbleven telkens twee dagen in een plaats, waardoor er voldoende ruimte was om zowel de plaats als de omgeving te verkennen. Dit deden we vaak door trails te lopen, de gondel naar de bergtoppen te nemen, bootsafari's te doen of deel te nemen aan excursies.
Heel bijzonder vonden wij dat we zoveel dieren hebben gezien (beren, herten, elks, bald eagles, dolfijnen, zeeleeuwen, orka's etcetera).

Canada is schoon (zuiver), relaxed en heeft vriendelijke behulpzame inwoners. Dit land heeft een diepe indruk bij ons achtergelaten en we zullen er zeker nog vaker op vakantie gaan.

Nogmaals bedankt

Groetjes Peer en Marion

Beste mevr. de Graaff-Terlingen,

Zoals beloofd een reactie van ons na de vakantie in Canada. Het heeft even geduurd omdat de eerste paar weken na de vakantie het hoofd vol van alle indrukken zat. Wat blijft is het warme gevoel dat we allemaal krijgen als we napraten over de vakantie. De natuur is geweldig, de mensen zijn vreselijk aardig en de ruimte is overweldigend. We hebben genoten van de afwisseling in hotels/lodges. Wat heel prettig was, was dat we soms wat langer op één plek waren, waardoor de kinderen (en ook wij) rustmomenten hadden. De hotels waren prima, de dag-afstanden goed te doen en alles was prima geregeld.
We hebben met moeite afscheid genomen van Canada en hopen en snel nog eens terug te keren.

Namens Wilma, Brechtje, Hidde van Zeijts en Marjolein de Gans bedankt voor de supervakantie in Canada!

Groet, Marjolein de Gans.

Geachte mevrouw De Graaff

Onze reis naar Canada is ongelooflijk geweest. Wij hebben ontzettend geboft met het weer. Op 2 dagen regen na schitterend weer.

Onze route is wat ingekort de volgende geweest: Vancouver, Sasquatch, Penticton, Revelstoke, Radium Hot Springs, Banff, Jasper, Prince George, Smithers, Prince Rupert, Vancouver Island en tenslotte weer Vancouver. Dat is in 3 weken tijd eigenlijk net niet goed te doen, iets te veel kilometers, maar gelet op onze reservering voor de Inside Passage onvermijdelijk. Afgezien daarvan was het allemaal fantastisch en is alles voortreffelijk gelukt.

Go West is een prima verhuurbedrijf, hetgeen zich o.m. Toonde door een hele redelijke opstelling bij de aflevering. Men deed niet moeilijk over wat later komen (was wel tevoren door ons aangekondigd) en het niet van buiten schoonmaken van de (uitstekende) camper. Ook de hotels waren prima, net als het transport van en naar.

Wij hebben een geweldige herinnering aan deze reis overgehouden en gaan zeker terug.

Nogmaals dank voor de voortreffelijke assistentie.

Jos van de Wouw

Hallo,

We zijn zaterdag gearriveerd na een geweldige vakantie naar Canada. Het was allemaal top geregeld en we vonden de kleine presentjes, de koffiebeker in het Best Western hotel in Vancouver en de bonnen om tijdens de cruise te lunchen in het Pinnacle restaurant een erg leuke verrassing. We hebben ontzettend genoten en veel gezien tijdens de cruise en de trip met de auto. Allemaal erg indrukwekkend geweest en zeker een aanrader voor iedereen. Het enige minpuntje is dat er 3 overnachtingen  gepland waren in Kelowna. Dit was naar ons idee teveel. Het was niet echt een gezellige plaats en er was weinig te doen. Verder top overnachtingen gehad.

Groetjes, Hanny en Willem de Laat

Dag Vivian,
We zijn weer terug van de cruise naar Alaska en de rondreis met de 22 voetcamper door west Canada. We willen even kwijt dat we een geweldig leuke reis hebben gehad. We zijn super  tevreden over de organisatie. Alles was tot in de puntjes geregeld.  Hulde………!!!!!
Groet van Adri van Amelsvoort

Hallo Vivian en Roderick,
Het lijkt alweer een hele tijd geleden, maar we zijn nu ongeveer 4 weken terug uit Canada!
We hebben een super mooie vakantie gehad!
Vluchten waren prima, hotel was top! en de campervan was helemaal geweldig. We hebben een een top tijd gehad on the road in Canada. We hebben de route gereden die we van plan waren en hebben alles gedaan en gezien wat we wilde zien!
We hebben ook nog een boottocht bij de eagle eye adventures gedaan, super gaaf alleen wel jammer dat we geen orka's of walvissen hebben gezien, maar goed het blijft natuurlijk wildlife;)

Al met al hebben we een vakantie gehad om nooit te vergeten. Bedankt voor de goed zorgen en planning! Alles was super geregeld; vlucht, transfers, hotel, camper, informatie. Dat heeft ervoor gezorgd dat we relaxt konden genieten van het avontuur!

Bedankt! En mochten we nog een keer terug willen dan weten we jullie te vinden!

Groetjes,
Fons en Jolien

Goedemiddag

We willen jullie ten eerste bedanken voor de rugzak en ten tweede voor de schitterende reis met de cruise boot naar Alaska, en daarna met de camper door Canada wat een prachtige natuur, en we hebben er volop van genoten.

Groetjes Chris Bakker en Mike Regensburg

Hoi Roderick,
We hebben een fantastisch mooie reis gehad!Van de tour met Eagle Eye Adventures en de Historic Mail Flight tot Lake Louise de Icefields Parkway het was allemaal grandioos en overweldigend. Nog steeds gaat er geen dag voorbij of we bekijken een selectie van de ruim 2200 foto's die we gemaakt hebben.Ook het ophalen van de camper ging voorspoedig; om kwart over 11 reden we bij Canadream weg.
Bedankt voor alle tips en tot ziens.

Groeten Jaap & Esther van der Ent

Beste Roderick,

We hebben beloofd iets te schrijven over onze reis door Canada.....
We hebben genoten van deze reis, niet alleen De Rocky Mountains waren
prachtig maar ook de weg ernaartoe! Zoveel te zien
onderweg..........,prachtige bergen, meren, steeds was het uitzicht
weer anders. We hebben 3000 km. gereden, ongeveer 200 km. per dag. In
Banff en Jasper zijn we een paar dagen gebleven. Via Kamloops en
Whistler zijn we naar de Sunshine Coast gegaan, zelfs naar Lund, wat
een mooi stuk Canada, kleine gemoedelijke campings en heel aardige en
behulpzame mensen, (trouwens in het hele land).
Overgevaren bij PowellRiver, toen naar Campbell River en Port Alberni
(gevaren). Via Victoria, met zijn mooi havengebied en Butchart Gardens
naar Vancouver......Daar dachten we wel een parkeerplek voor de camper
te vinden.......dom,dom. Maar we gingen voor de natuur en daar hebben
we volop van genoten!!!!!

Bedankt, en een hart. gr.
Rien en Roelie Stuivenberg, Woudenberg.